сряда, 1 юни 2011 г.

Ваза и деца

Здравейте,сладурани и сладури!Не съм писала скоро,защото не съм имала време да творя,но това пък не значи че не съм минавала през вашите блогове.Имате толкова много и красиви неща които сте сътворили,посетили и споделили с всички нас,за което лично аз ви благодаря и поздравявам!
Що се отнася до мен ,малкото материали с които разполагам не са ми под ръка и за това нямах никаква възможност за работа.Но както се казва когато искаш нещо-намираш начин.Показвам ви една ваза в която моята майка си държи букетите от горски цветя,като в първоначалният си вид това е само едно бурканче от кафе.Ето как изглежда след моята намеса....

             
   
Декупаж,с материали:лепило Ц200,салфетка-така любимите гледам на много от нас пролетни макове-1бр.,малко лепило с брокат и малко ширит,но за сметка на това много,много любов.
     


                                       
               
Не е перфектно,защото не използвах част от салфетката ,а цялата при което на места се получиха ръбчета ,но както се казва от самолет не се забелязва пък и за следващият път ще зная как по-добре ще се получи.Ще се радвам и ако някой даде съвет за това.
Благодаря ,че наминавате от тук.Пожелавам ви хубав следобед и за тези които ще прекарат остатъка на деня с ,това което осмисля живота ни ,а имено нашите деца ВЕСЕЛ ПРАЗНИК !!!


              

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!