понеделник, 27 юни 2011 г.

Сафари

Здаравейте момичета! Днес и аз се реших да се пробвам на тези така наречени Вълшебни кутийки. А защо сафари ще разберете сами....като искам да подчертая,че съм почитателка на сафарита само когато са под формата на фотолов!






                                    
А сега да надникнем и отвътре...







Ами ето това измайсторих според моето виждане и умения.:)
А на вас пожелавам творческа седмица и много усмивки!

                                        
                                        
               
                                       
            

3 коментара:

  1. Страхотна е! В много приятни цветове и много идейна! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  2. Не бях видяла кутийката ти ! Страхотна е ! Много оригинална идея се е получила :)

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря ви за подкрепата момичета!А по кутийките Sun ти ме запали,имам още някой идеи,но отивам в почивка и като си дойда се надявам да ги реализирам!
    Поздраави и от мен!

    ОтговорИзтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!