сряда, 20 юли 2011 г.

Картичка с поставка за Седмица-1

 Радвам се ,че успях да довърша тази картичка в деня в който я започнах....почти бях на ръба да се откажа.Много ме забави !!!Сега вече съм на ясно колко по-добре ще е да си купя някое друго инструментче и то много скоро.Така,ето и плода на дългочасовият ми труд/почти един работен ден/,човек да си помисли брейййй какво ли ще е това творение???Ами ето го-по критерий на Хобисимо - картичка с поставка: 





 Затворено полжение:


Сега малко повдигаме и издърпваме назад...


 ...за да получим крайният резултат:
И за финал в тези горещи последни дни едно предложение за приятно и разхлаждащо занимание!


Хубав следобед ви пожелавам,а аз отивам да се включа в стрелбата!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!