вторник, 26 юли 2011 г.

Синсхаим-2

 Започвам с отговор на въпросът ми от предишната публикация на тази тема!Пейката в/у която е легнала дъщеря ми е направена от корените на дърво,разбирайки корените са обърнати към небето.А това което ви показвам сега е още по внушително!


               



И тъй като само Поли прояви интерес и намери верният отговор наградката получава само тя!
Надявам се да съм ви показала нещо което е ново и интересно за вас.А ако ли пък не,но вие имате какво да ни покажете ще се радваме да го споделете.               

2 коментара:

  1. Иха, браво на мене. Ама да си призная, много прилича и на рога. Обаче, както казах в предната публикация, най-важното е да е удобна.

    ОтговорИзтриване
  2. По малката наистина може да се обърка с рога ,и аз така си помислих отначало.Но когато видях по-големите е такива рога май няма:)Поли изпрати ми адреса си на globolpv_s@abv.bg

    ОтговорИзтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!