понеделник, 18 юли 2011 г.

Синсхайм и още нещо ... ?

Здравейте на всички отбиващи се тук!Връщам се от почивка и гледам всички сте сътворили толкова много неща,че дори не ми стига времето да ги видя по-нашироко,надявам се до края на седмицата да вляза при всеки за малко по-дълго време.
Искам да се похваля ,че докато ни е нямало моята малка картичкофурия спечели една много хубава наградка от участието си в Игра 21-ва Цирк.Но не за това иде реч.
Искам да ви споделя неща,които мен лично много ме впечатлиха,с това че първо няма как да ги видим в ежедневието ни и още по малко на куп.Това може да се види в така нареченият музей на техниката в градчето Синсхайм/Германия/.
       
Тези самолети са реални както модели така и по размери.Достъпът до и вътре в тях ,е свободен.


Дори и ние имаме представител в музея!







                



 Ретро,много ретро автомобили,някой от които са били собственост или са имали такива модели известни личности и кинозвезди,като Кларк Гейбъл,Франк Синатра,Мерилин Монро дори и колата на която се е возил и Хитлер/на снимката долу/.

                                        
Това пък е колата амфибия.


Следващите две са минита модели на БМВ и АУДИ:                

                                        
И за да може да се пренесем напълно във времето от което идва тази техника тя е съпоставеня и с модните тенденции дрехи,обувки и чанти  за периода представени върху манекени или във витрини около експонатите.За съжаление от чудене кое по-напред да гледам съм пропуснала да ги снимам....
До тук ще спра с разходката ,но ви обещавам да ви покажа още в някоя от следващите ми появи в" pod navesa ".
А за да не си кажете че това май е само за мъжката половина ви показвам една скамейка за отдих и  ви провокирам ,като ви питам може ли да познаете от какво е изработена/какъв материал и каква част от този материал/?
За първите 3 познали съм приготвила подаръче изненада!
А ето и самата скамейка:

Следва................        

3 коментара:

  1. Честито на малката картичкофурия. Чудесна почивка сте имали явно. И аз така обичам - и тялото да почине и очите и душата да напълним. А за скамейката имам две предположения - или са рога /ама огрооооооомни рога/, или е опашка от някаква голяма риба /кит или нещо от сорта/. Абе най-важното е да е удобна :-))))

    ОтговорИзтриване
  2. Поли здравей.Благодаря ,че се отбиваш тук и ти пожелавам такава почивака и на теб.Ще почакам до понеделник ако някой все пак реши да влезе и ще дам отговорът.А замо за теб насока направи още някакво предположение:)
    Хубав ден ти желая и много усмивки!

    ОтговорИзтриване
  3. Я, признавам , че съм затруднена. Почти бях сигурна, че е опашка от риба. Но ако трябва да направя последно предположение - нека да е най-близкото до ума. Материалът е дърво, да речем корените. Мисля си че може да е и част от кора на дърво, но... абе много ме затрудни. С нетърпение ще чакам понеделник.

    ОтговорИзтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!