сряда, 27 юли 2011 г.

Kръгла картичка-втори опит

Докато се опитвам да направя още една кръгла картичка,почти ми се получи нещо като яйце в кръг, с една дума "Великденско".Това се получава когато идеята е наполовина избистрена,а имено вариант да се разгъне като детска въртележка!? Но така и така е кръгла ще я пусна при Двете елши.



А сега и в разгънато положение:

               
                 
Използвам момента да благодаря на HRISI публично за подаръка който ми изпрати.Много интересни и хубави неща.

5 коментара:

  1. Ехе :) чудесна е с яйце или без на мен ужасно ми допада!:) Весела въртележка се е получила! Желая ти успех!

    ОтговорИзтриване
  2. Много интересна идея! Харесвам картички със скрито някъде в тях послание! Поздравления и успех!

    ОтговорИзтриване
  3. Момичета благодаря за милите думи и за това че се спирате при мен!Поздрави и усмивки!

    ОтговорИзтриване
  4. О, прекрасна е! Толкова е пъстра и красива тази въртележка! Успех!

    ОтговорИзтриване
  5. Поредната идейна картичка в това предизвикателство :)
    Поздравления и успех!

    ОтговорИзтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!