четвъртък, 18 август 2011 г.

Да се веселим да се разхладим!

Днес направих картичка за себе си.Да си призная напоследък не мога да се преборя с жегата в града!Това се дължи предполагам на трудната ми адаптация след достатъчно дълго време прекарано в Балкана.И както се казва на хубавото,бързо се свиква.Мисълта ми бе ,че и картичката е повлияна от мислите ми за нещо разхлаждащо,а какво по-хубаво от голяма купа сладолед!И точно навреме взехме печата на моята дъщеричка,който тя спечели при малките картичкофурии,представляващ едно страхотно сладко мишленце носещо точно тази купа сладолед,която аз безкрайно исках!Да си призная голямо молене падна за да си издействам един печат в/у малко парченце картон.Ето защо картичката която направих е пу "За мен".



Не мога да преценя в коя от двете снимки се вижда по добре и за да нямам праздвоение публикувам и двете!

Това е от мен за днес.А за утре ...... кой знае,отбийте се ако ви е интересно! :)          

1 коментар:

  1. Sweet creation
    Cheers from Bangalore ,India
    Dr Sonia S V
    http://cardsandschoolprojects.blogspot.com

    ОтговорИзтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!