вторник, 30 август 2011 г.

Морско настроение

Колкото и да е красива есента и да я обичам така както прелестната пролетникак не ми се иска да изпращам лятото!И за това направих картичка която да ме връща към него!


И тъй като все още нямам уменията и техниката за получаване на релеф ето как се справих с това предизвикателство.

                  
Форма за очертаване на фигурки заета от моята сладуранка и остър предмет.Така получих релефните морски фигурки.Също така за  воден ефект използвах бели мъниста и прозрачни паиети.Надявам се да се вписва в критерият за Седмица-7 при Хобисимо Релеф.

                

Пожелавам ви спокойна и усмихната вечер!


              

4 коментара:

  1. Чудесна е!Толкова обичам лятото и морето , а тази картичка ме зареди с енергия за цял ден!Благодаря ти и успех!

    ОтговорИзтриване
  2. Много ми харесва как морските балончета си ги пресъздала с пайетите!

    ОтговорИзтриване
  3. Радвам се ,че ви е харесала!Точно така си представях да изглеждат водните балончета,но се съмнявах ,че ще се получи.

    ОтговорИзтриване
  4. Сууууупер морска, супер лятна и много, много сполучлива комбинация за балончетата, а за релеф с тази линийка не се бях сетила. Чудесна идея! Браво! Успех!

    ОтговорИзтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!