понеделник, 5 септември 2011 г.

Не изхвърляйте изрезките....

Сигурно и вие както и аз се чудите какво да правите с изрезките и малките листчета ,които остават при изработване на нашите проекти?Разбира се ,че приложение може да се намери винаги.Скоро гледах как се прави мозайка от цветни стъклени парченца и ми хрумна идеята да направя това от моите цветни отпадъци.Хубавото на това му е как веднага  включваме децата без да се притесняваме, че може да се съсипе нещо!!!
За целта са ви необходими:
1.основа на картичка в какъвто цвят предпочитате,аз съм избрала бяла.
2.ножица
3.лепило
4.Съберете всички изрезки които имате



Започвате да ги разпределяте по основата както ви харесва.В случая аз гледах да изравня само страничните контури.И получих основа за картичка ,която да се декорира допълнително или само картичка .



                          или

След като сте разпределили цветните хартийки по основата преминавате към най-забавната част лепенето.

Това е моят краен вариант!Не е зле,нали!
Предизвиквам ви да направите и вие по една и я публикувайте в блога си.....какво ще кажете???


11 коментара:

  1. Хей ,това е много идейно!Хареса ми ,как се е получила мозайката при теб,може и да опитам :)
    Желая ти ,хубав и усмихнат ден !

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотна идея! Ще се възползвам от нея :). Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  3. Wow,
    This looks super cool... Love the whole mosaic feel you have got from the scraps and what what an amazing way to use up all scraps.. Thank you so much for playing along with craftyJC...

    Hugs,
    Khush

    ОтговорИзтриване
  4. Wow what a fantastic project-- I love it!

    Cheers from Bangalore ,India
    Dr Sonia S V
    http://cardsandschoolprojects.blogspot.com

    ОтговорИзтриване
  5. Thank you for taking part in the Try It On Tuesday challenge. Really interesting project. Hugs Bee

    ОтговорИзтриване
  6. Ще ми бъде много интересно да видя вашите картички от изрезки!Поздрави на всички!

    ОтговорИзтриване
  7. Каква идея само! Веднага се захващам. И аз не изхвърлям нищо, прибирам в една торбичка (с идеята един ден да си направя ръчна хартия).

    ОтговорИзтриване
  8. wow... what an interesting project :)
    Very very nice.. thanks for playing at CraftyJC Challenge

    ОтговорИзтриване
  9. Страхотна идея! Аз от по-малките парченца си перфорирам фигурки и си ги кътам в кутийки за когато ми потрябват, а по-големите в едно кашонче до бюрото ги събирам. Но тази идея страшно ми хареса и ще се пробвам.

    ОтговорИзтриване
  10. Момичета с нетърпение очаквам да видя вашите варианти по темата!Поздрави и усмивки на всички!

    ОтговорИзтриване
  11. Loved how you have really used some useless scraps to come up with such a gorgeous card!

    Thanks for participating at the Crafty JC Challenge!

    Great going!

    Cheers!!
    Karuna
    www.craftingqueen.in

    ОтговорИзтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!