сряда, 7 септември 2011 г.

Водопад от бяло

Предполагам всички знаете къде е най-чистият и йонизиран въздух?Точно така-в подножието на водопад.А белият цвят асоциираме с чистота.Ето защо реших да съчетая двете неща при направата на така плашещата ме бяла картичка и с много голяма изненада останах доволна от резултата.Получи се един бял водопад от цветя!Искрено се надявам да ви хареса и по някакъв начин да ви донесе чистота в мислите и душата ви!С усмивка ви го поднасям:






 
Наистина много трудна за представяне.Дано съм подбрала подходящите снимки!  
Записвам се при КФП-82 "Чисто бяла картичка". 

9 коментара:

  1. Да, да да :) чудесен водопад от цветя и панделки !!!много идейно и много красиво !:) Успех !

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотен водопад!Мнооого ми харесва :)))

    ОтговорИзтриване
  3. Да - поздравления - много добра идея и се успяла най-трудното да придадеш движение в картичка! За мен е огромно удоволствие, че тази картичка е направена за зададеното от мен предизвикателство - Благодаря ти!

    ОтговорИзтриване
  4. Страхотна идея и асоциация, много, ама много ми хареса! Получил се е един невероятен бял водопад от цветя и панделки, който определено напомня за истинска чистота! Успех!

    ОтговорИзтриване
  5. Определено ме впечатли и мен картичката - много е красива, оригинална и идейна.
    Поздравления и успех!

    ОтговорИзтриване
  6. White is so elegant and beautiful

    Cheers
    Sonia
    http://cardsandschoolprojects.blogspot.com

    ОтговорИзтриване
  7. Много нежно и красиво, истинско удоволствие да я наблюдаваш тази картичка!

    ОтговорИзтриване
  8. Прекрасно послание в една пекрасна картичка. - чиста, бяла, и свежа..Водопад от цветя и панделки, който излъчва сила и живот..
    Чудесна идея! Успех в предизвикателството!

    ОтговорИзтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!