сряда, 28 септември 2011 г.

Черно и бяло в едно се привличат!

Навярно ме забравихте вече!!!Моля,моляяяя...напомням ,че съм тук с една чернобяла картичка за предизвикателството на Краси(*щурчо*)зададено при Картичкофурии.







   
Докато я правих ми хрумна идеята,че спокойно може да мине за поздравителна картичка за сватба!Не знам защо до сега съм си мислила ,че в този вид картички не се вписва черният цвят???
                                   
И други неща съм изработила ,но ще ги оставя за друг път.
Поздрави и усмивки от мен!

10 коментара:

  1. Много нежна панделокартичка :) чудесна идея за поставяне на панделката Браво!:) Желая ти успех и не сме те забравили ама хич даже :)))

    ОтговорИзтриване
  2. Много ми харесва!!!
    Чак се чудя защо публикувах моята черно-бяла картичка.

    ОтговорИзтриване
  3. Много е красива и хем весела, хем елегантна. Поздравления за цялостната идея!
    Успех!

    ОтговорИзтриване
  4. What a stunning creation-- nothing beats black and white!!

    Cheers
    Sonia
    http://cardsandschoolprojects.blogspot.com

    ОтговорИзтриване
  5. Невероятна! Много ми харесва! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  6. Това е вечната комбинация! Става за всякакъв повод според мен /освен може би детски празник/. И то особено ако е толкова елегантна. Поздрави.

    ОтговорИзтриване
  7. Чудна е! Толкова нежна и караща човек до помечтае, панделката й придава уникален вид!

    ОтговорИзтриване
  8. Прекрасни са елементите, които си направила от панделката!

    ОтговорИзтриване
  9. Благодаря момичета!Да знаете приемам и критика!

    ОтговорИзтриване
  10. bejko , как да те забрави човек с такова прекрасно включване.. :)
    Картичката е свежа, чаровна и много закачлива. Харесва ми начина по който си ползвала панделката и вплитането на всички малки детайли в нея..
    Чудесна картичка за всякакъв повод - елегантна и романтична.
    Благодаря ти,че се включи с нея в предизвикателството зададено от мен тази седмица при Картичкофуриите.

    ОтговорИзтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!