събота, 15 октомври 2011 г.

Просто картичка

Днес синът ми е на рожден ден на своя съученичка,която става на 10.Това е една възраст ,която по днешните стандарти е специална.Може да се каже вече започва прехода към тиинвъзраст.Направо плашещо ми звучи/но няма да се впускам в тази тема/,децата си растат!Ето защо картичката която исках да направя не трябваше да е детска!И се сетих за тази която Голди скоро ни представи,а *щурчо*ни предостави урочето!
Това е моята интерпретация:








И от обратната страна над и под печатите-поздравления ,ще напишем собственоръчно нашите пожелания и за това не съм ги декорирала повече!


И понеже малката не е поканена,а който има две деца ще ме разбере за какво става въпрос...реши да изпрати поздравителна картичка.Моята намеса в картичката е/и аз като Поли/ хартиеното цвете и нарязаната коркова тапа,които съответно бях приготвила за нещо друго,но ми бяха конфискувани безцеремонно!



Та това ще е нейното присъствие на празника!
А на вас пожелавам един лижерен уикенд в унисон с времето навън!

3 коментара:

  1. Ооо, не се бях сещала, че корковите тапи също могат да влязат в употреба точно за картички. Великолепна идея, а композицията на малката е чудесна! Хубаво е че децата ни проявяват интерес към хобито ни, нали?

    ОтговорИзтриване
  2. Сууупеееер! Страхотна картичка за тази така преходна при днешните деца възраст, много ми е познато! Справила си се великолепно и рожденничката ще се зарадва много на тази красива и богата картичка! И радостта й ще бъде двойна, защото ще получи още една чудесна картичка, която е направо чудна! И тези коркови тапи, кой да се сети, че ще стоят толкова добре!

    ОтговорИзтриване
  3. Анонимен16.10.2011 г., 14:06:00

    strahotni karti4ki za rogden den . pozdravlenia

    ОтговорИзтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!