понеделник, 10 октомври 2011 г.

3D с аромат на канела...

Може би защото се захлади,а може би и защото бавно ,бавно престъпваме към Коледа днешната ми картичка е коледна!Класика - червено ,зелено ,бяло....но се възползвах от едно подаръче което точно в този момент ми се стори много подходящо!И ето го 3D елемента.До днес не съм правила такъв тип картичка,но все трябва да има и първи път.И за да подчертая класиката  добавих и кора от канела с което картичката стана и ароматна!!!Дано да съм успяла да ви пренеса при Дядо Коледа,защото за мен коледа е свързана донякъде с този аромат!



 Ще участвам с тази картичка в предизвикателството на Дони в Arty-markt и при Картичкофуриите.
А на вас пожелавам много настроение и усмивки!И помнете след дъжд винаги идва слънце!:)


8 коментара:

  1. Ох, наистина много коледна картичка, с типичните коледни елементи и сякаш усетих аромата на канела!

    ОтговорИзтриване
  2. Коледна разкошотия,че и ароматна!Поздравления за идеята и реализацията!Успех от мен :)

    ОтговорИзтриване
  3. Е, какво би направило коледното настроение по-коледно? Всичко си има тази картичка - дядо Коледа, торба с подаръци,елхови клонки, чорапчета и сняг! А канелата е просто задължителна! Поздравления! И желая ти успех!

    ОтговорИзтриване
  4. Много топла, канелено-коледна картичка! Успех!

    ОтговорИзтриване
  5. :-)Да, щем= - нещем на там сме тръгнали .. към онази тиха и свята нощ. Много хитра идея за канелените пръчици :-) Радвам се ,че ни покани да се замислим поне за Коледните празници!

    ОтговорИзтриване
  6. Много хубава коледна картичка - освен канелените пръчици (което е много оригинална идея) много ми харесват и сладките мини ботушчета! Упсех в предизвикателствата!

    ОтговорИзтриване
  7. Чудесна хрумка за включвнето на канелените пръчици в...какво друго, ако не Коледна картичка? Елховите клонки са като истински.. - направо си помечтах да идва Коледната нощ по-скоро ..
    Поздравления и успех в предизвикателствата.

    ОтговорИзтриване
  8. Момичета много хубави думи виждам!Само ще кажа,какво бих направила ако не сте вие да черпя вдъхновение от вашите прекрасни творения!

    ОтговорИзтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!