събота, 1 октомври 2011 г.

Черно на бяло или наобратно...

Тъй като тази тема много ме вдъхнови,се захванах с нещо доста сложно.Един нов вид картичка поне за мен,дори не знам как се казват.Правих я почти цял ден до тази късна доба!Нооо стана страхотна!Много си я харесвам!Естествено искам да я видите и вие.И да ми каже някой какви се водят тези картички,моля ви!







Пускам я при Картичкофурии.




Малко повече снимки,но исках да я разгледате възможно най-добре.

И гледам вече е 01.10.2011г.нашият хоби,за някой и професионален празник!Поздравявам ви и ви пожелавам вдъхновението никога да не ви напуска и много сръчни ръчички за да го въплъщавате в творенията си!И винаги усмивки!


             

7 коментара:

  1. Честит празниииик! Да сме живи и здрави, с повече свободно време и добра работа, която да финансира хобито ни :-))
    Не знам как се наричат този тип картички, макар че съм правила такива, но твоята е направо грабва погледа. Поздравления!!!

    ОтговорИзтриване
  2. Честит празник!Картичката е много интересна - страхотна е!
    Успех!

    ОтговорИзтриване
  3. Анонимен2.10.2011 г., 13:38:00

    i az vigdam za parvi pat takava karti4ka. mnogo e hubava. pozdravlenia

    ОтговорИзтриване
  4. bejko , честит празник!
    Много интересна картичка!И аз не знам как се казва, този тип. Със сигурност стават много ефектни картички.Харесвам тази сгъвка, а при теб се е получила много красива и сложна композиция.
    Благодаря ти,че се включи с нея в предизвикателството, зададено от мен при Картичкофуриите тази седмица.

    ОтговорИзтриване
  5. Страхотна е! Има защо да си я харесваш толкова много, защото си се справила много добре!

    ОтговорИзтриване
  6. Твоята Tri-Fold Card е много интересна!Поздравления и дано съм била полезна :)

    ОтговорИзтриване
  7. Момичета благодаря за милите думи!И съм щастлива ,че вече зная как се казват тези картички!Благодаря ви!

    ОтговорИзтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!