сряда, 5 октомври 2011 г.

За срещата в Пловдив...

Макар и със закъснение искам и аз да кажа няколко думи за срещата ни в Пловдив!Вече знаете от Ивето/Ivet fantasy/ как мина срещата !Но сега и от моите очи...!

        
          
Всички толкова ведри и усмихнати!А как ме приеха само ,все едно се познаваме от години!Сладки приказки ,почерпка и много,много усмихнати!




Аз като новобранец отидох естествено с празни ръце/за което малко ми бе неудобно/, нооо...за сметка на това си тръгнах с пълни.Слдващият път ще знам как се ходи на среща със запалени крафтъри:))
Изкарахме си страхотно и това ме зареди с позитивизъм за доста време напред!С нетърпение очаквам следващата ни среща!
Поздрави момичета!
             

3 коментара:

  1. Снеже,виж колко е хубаво и от твоята гладна точка!Пак ще се съберем :)

    ОтговорИзтриване
  2. С най-голямо удоволствие !

    ОтговорИзтриване
  3. А пък аз не си взех фотоапарат и сега свалям снимките от вашите блогове, което ви благодаря! И моля те, не се срамувай - всичко беше толкова естествено, спонтанно и от сърце, така приятно и усмихнато! И пак ще се съберем точно заради това! :)

    ОтговорИзтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!