четвъртък, 6 октомври 2011 г.

Седмична програма

Една ученическа програма по наш вкус!!!След като не попаднах на такава реших ,че мога и да спретна една с подръчни средства.За което се разрових по шкафовете и попаднах на няколко неща които да ми свършата работа... 

Малко дизайнерска хартия,копчета,сатенена лента,шнурчета и какво ли още не?!Пиша ви това защото снимките с материалите които подбрах не ги намирам ,но така или иначе те не са толкова важни,защото вие имате други материали.
По формата на подложките изрязох от черен картон и цветна хартия по 1 бр.,след което заших  картоните за сатенена лента в колонка и към тях залепих самите подложки.Сещате се това е моят вариант.



От готовата програма изрязох само полетата с дните и часовете.



Надписах ги и с помоща на копчета ги прикрепих.Като краен резултат получих една по-различна програма а и не на последно място по наш вкус!









А когато не ни се мисли за училище или иначе казано децата са във ваканция ,винаги можем да погледнем нещата от другата им страна...



               
Надявам се да съм ви била полезна!
Много ,много усмивки!









9 коментара:

  1. Уникална идея за седмична програма ! Много ми допада :) А плюшеният Гарфилд , допълва картинката ;)

    ОтговорИзтриване
  2. Лелееее, велика си!!! Ще взаимствам идеята, макар че още не можем да четем и аз редя чантата, но.....Благодаря ти за идеята!

    ОтговорИзтриване
  3. Ами то какво да кажа ,незнам дали и вие сте така но аз никога не мога да запомня кога какви часове има.И като се замисля май по скоро за себе си я направих...така да ми е пред очите най-добре!:)

    ОтговорИзтриване
  4. Много идейно и свежарско хрумване, а и изглежда готино :) Ще го запомня!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  5. Прекрасна прекрасна програма, много идейна :)

    ОтговорИзтриване
  6. Аааа, каква готина идея! То да му се доучи на човек! И аз си мислех в началото на учебната година да я направя на моя син малко по-разнообразна, но само с мисленето си останах. Сега обаче, твоята красота май ще ме амбицира да се заема сериозно с идеята! А погледа от другата страна на нещата много ми допадна! Поздравления, страхотна е!

    ОтговорИзтриване
  7. Много забавна програма! Чак ми се прииска и аз да се върна в училище :)

    ОтговорИзтриване
  8. Супер идейна.., оригинална и..практична програма!
    И аз се впечатлих много (особено от погледа от другата страна :) )
    Успех на ученика от мен!

    ОтговорИзтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!