сряда, 26 октомври 2011 г.

Оооранжево и черно

Добро утрооо!Хайдеее ставайте!Чака ви един прекрасен ден-Димитровден!Дълъг живот и много здраве пожелавам на всички именици!
Черно и оранжево отново,ноо не за Хелоуин.Този път за други предизвикателства.Тази комбинация така ми хареса ,че не зная дали скоро ще мога да избягам от нея.А дали ще искам това:)Е поне до следващата седмица няма!Но да не се отвличам много,минавам по същество.






Предизвикателствата в които ще ги включа са:
Еднослойна картичка на Елшичките,
А!? Перли камъни мъниста,като че ли съм го изтървала...
Много усмивки за всички ви!

           


7 коментара:

  1. Чудесна семпла картичка в страхотна комбинация от цветове! Пожелавам и на теб много усмивки и един прекрасен ден!

    ОтговорИзтриване
  2. Много ми хареса тази комбинация, а оранжевото винаги ме кара да се усмихвам! Прекрасен и усмихнат ден и за теб!

    ОтговорИзтриване
  3. Не знам как си закрепила перлите, но стоят много нежно върху картонената основа... Харесват ми и ръчно измайсторените от теб цветя за картичката. Радвам се, че успя да се включиш в предизвикателството "Еднослойна картичка" на Двете елши!

    ОтговорИзтриване
  4. Перличките придават много нежен завършек на красивата картичка! И аз много обичам комбинацията черно-оранжево, много е приятна!

    ОтговорИзтриване
  5. Много красиви рошавки цветчета в много красива цветова комбинация!

    ОтговорИзтриване
  6. Момичета как ме радва ,че се спирате тук и по някакъв начин успявам да задържа вашето внимание!Давате ми повод да се усмихвам широко.А относно перличките -закрепени са със топъл селикон и за мое най-голямо учудване доста здраво се захванаха!

    ОтговорИзтриване
  7. Леле, ти верно ли лепиш такива малки неща с топъл силикон при това така прецизно? Мен да ме видиш какво мазало правя... не е истина:)
    А рошавите цветенца са много готинки!:)
    Усмих!:)

    ОтговорИзтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!