петък, 28 октомври 2011 г.

Дали това е текстура

Здравейте момичета!Днес ще ви покажа една картичка,част от която съм изработила чрез рециклиране на пластмасова бутилка.Техниката видях преди време някъде и бях решена да я изпробвам.Ето ,че сега и дойде времето!


Как ще бъде поставена няма никакво значение....


 или така...

Както споменах, цветето е направено от пластмаса.За оцветяване съм използвала акрилна боя,златисто мастило и обгаряне със свещ.
            
Приготвила съм я специално за Дони и нейното предизвикателство -Текстура -Arty mark.
Посетете я да видите и останалите проекти.А може и да се включите в гласуването,което се оказва много голямо предизвикателство.
От мен пожелание за един бърз край на работната седмица и страхотно начало на почивните дни!

7 коментара:

  1. Поздравления за идеята! Много оригинално!Харесва ми цветовия контраст, а цветето е супер! Надявам се да се видим на 03.ноември. Ще пусна и допълнително инфо(надявам се). Приятни почивни дни!

    ОтговорИзтриване
  2. Наистина интересно се е получило цветенцето, но аз се впечатлих повече от черната част от картичката.Незнам дали е картон или друг материал но на мен ми прилича на кожа и е станало много ефекто! Много ти благодаря за участието и за подкрепата в играта!
    :-)

    ОтговорИзтриване
  3. Ами текстура си е, мен също ме впечатли елемента по средата - много е ефектен.
    А това е един линк, който си помислих, че може да ти е от полза за хелоуинските приготовления :) -
    http://artandblog.com/artandblog/?p=5497&utm_source=feedburner&utm_medium=email&utm_campaign=Feed%3A+artandblog+%28Art+and+Blog.com%29

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря момичета,само че идеята не е съвсем моя за съжаление.Но изпълнениието изцяло.За Дони да кажа този черният материал е хартия,която в действителност прилича на кожа и е много ефектна.
    А на теб Цвети благодаря за сайтчето разгледах го и наистина има доста интересни неща.

    ОтговорИзтриване
  5. Много оригинална и много арт картичка! Хареса ми имитацията на кожа, цветето, изработено от пластмасова бутилка, супер е, както и това, че картичката може да се гледа от всички страни!

    ОтговорИзтриване
  6. Много идейна картичка с още едно креативно цвете и с чудесна хартия, ползвана за основа. Интересно се е получило определено!

    ОтговорИзтриване
  7. Естествено, че е текстура! Много правилно си преценила цветовете! А централният елемент е страхотен!

    ОтговорИзтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!