четвъртък, 20 октомври 2011 г.

малки изненади за....BOO

Това е част от малките изненади за децата ,които подготвям за Хелоуин.И след като вече видяхте поканата за празника, на вашето внимание представям първата част от изненадите.






   В белите пликове ще сложа бонбони,близалка,а може и по някоя гадорийка,като изкуствено паяче,хлебарчица...и т.н.:)
Намислила съм и други неща дано да успея да реализирам всички!
А тези сега ще ги пусна в няколко предизвикателства ,които ще публикувам  утре.
А на вас пожелавам спокооойна вечер!

Предизвикателствата в които се включвам:

Hobbisimo -Хелоуин
CCH#89 - Halloween
cropstop - Halloween
Paper Sundaes#91 - Halloween or fall

17 коментара:

  1. Много ми харесва цялостната идея.

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотна изненада! Успех!

    ОтговорИзтриване
  3. Снежи, страхотна изненада и за мен самата! Много идейни тиквени фенери с лакомства. Успех и от мен!

    ОтговорИзтриване
  4. BOO....., идеята наистина е страхотна, страховита и сладка - тъкмо по хелоуински!!! Много ми е любопитно само какви ще са следващите творения , затова ще следя с голям интерес и ще чакам с нетърпение следващите ти публикации! Благодаря, че се включи в Хелоуинското ни предизвикателство на ХОБИСИМО!!!

    ОтговорИзтриване
  5. Ууууу, колко и страшни, и сладки! Много готина идея! Браво! Ще успееш да изненадаш страхотно децата! А аз се ослушвааааам.... а и тикви трябва да дълбаяяяя....

    ОтговорИзтриване
  6. Доста са интересни, не бях виждала такива, пък са и симпатични, и практични :) В очакване на следващите приготовления оставам и аз.

    ОтговорИзтриване
  7. Страхотии и 300 ужасии , много сладко, много ми хареса на мен и на Верето. Поздрави от нас.

    ОтговорИзтриване
  8. What a great spooky idea! Thank you for playing along with us this week at the crazy challenge, good luck Dominique

    ОтговорИзтриване
  9. Great treat bags! Thanks for playing along with us at Paper Sundaes this week :)

    ОтговорИзтриване
  10. Бежко, много изкушаващи чантички си подготвила. Приготви се за доста гостенчета тази година :)

    ОтговорИзтриване
  11. Wow! Fantastic bags. Thanks so much for joining us at Paper Sundaes this week.

    ОтговорИзтриване
  12. Чудесни изненади,много ти се радвам!!!Определено ще зарадваш и дечицата!!!

    ОтговорИзтриване
  13. Честно казано не очаквах толкова голям интерес към моите приготовления,което пък ме стимулира още повече!Благодаря ви за подкрепата!

    ОтговорИзтриване
  14. Страхотни хартиени тиквени фенери! Уникална комплексна идея! Много ми харесват и чакам със затаен дъх други допълнения към цялостната страшна визия на празника. Благодаря ти отново за участието при нас!

    ОтговорИзтриване
  15. Happy Halloween! Your project does a fantastic job of highlighting the joys and colors of this very special holiday--Spooktacular!!! Thanks for sharing this with us on the CropStop Challenge.

    ОтговорИзтриване
  16. what a fun project! Very original! thanks for playing the CropStop Challenge this week!

    ОтговорИзтриване
  17. these are so much fun! Just love them!

    Thanks for playing with us at CropStop's Blog Challenge!

    -- dalis

    ОтговорИзтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!