четвъртък, 3 ноември 2011 г.

Коледен комплект

След последното весело парти и подготовката за него си дадох няколко дни почивка.Използвах я за обиколка по магазинчетата с материали.Заредена с енергия , настроение и някой други нови нещица измайсторих две коледни картички.


Картички комплект за предизвикателството при Картичкофуриите.За съжаление цветовете от снимката не отговарят много на действителните,но нямам време да снимам наново.Бързам за благотворителната акция "АЗ ТВОРЯ ЗА ТЕБ".Тя тече във момента в книжарница Хеликон/център/ гр.Пловдив.До 19.00 ч.днес всеки може да дойде и да се включи в едно добро дело.
Пожелавам ви усмихнат ден и добри мисли!
   

9 коментара:

  1. Много са красиви! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  2. Много, много са коледни! И мъничко завиждам за разходката ти по магазинчетата, дано времето се задържи такова хубаво, че и аз другата седмица да си направя такава, а и други ангажименти да посвърша!

    ОтговорИзтриване
  3. Друго си е да си почине човек и да пообиколи тук-там...Идват супер идеи, а картичките са много Коледни и празнични :-)

    ОтговорИзтриване
  4. Страхотни са! Просто ми стана Коледно с тях! Това червено и зелено те карат да си мислиш за подаръци и елхи и разни други хубави неща! Успех в предизвикателството!

    ОтговорИзтриване
  5. Така е момичета,когато човек се откъсне от ежедневните битовизми се зарежда със нов заряв.Пожелавам ви го и усмихната събота и неделя!

    ОтговорИзтриване
  6. Много са свежи и наистина придават настроение!

    ОтговорИзтриване
  7. Много сладка картичка, браво... Много сръчковки открих чрез Хобисимо и ти си една от тях... де да и аз можех да направя такива чудеса... Дечицата от детската градина имат карнавал и на 02.12 ще има томбола... трябва всички родители да изработят награди, и тук малко ми тъжно че не никак ме няма по картичките... Целия месец ще работим под идеята- за тази томбола... дребни красиви неща. Така, че с радост ще следя коледните приготовления в картичко-блоговете... които преди ми бяха доста далечни... Поздрави от Мокрите планини и мен.

    ОтговорИзтриване
  8. Прекрасен коледен комплект!

    ОтговорИзтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!