понеделник, 7 ноември 2011 г.

Книгоразделител - как го направих

В последно време съм на тема речници и учебници.А и не само за това ,но и защото имах нужда от книгоразделител реших ,че трябва да направя един който да ми отделя повече страници!За това направих този като смятам ,че ще върши идеално работа и за настолните книги .




Прави се много лесно и бързо и са ви необходими само:
шепа копчета,цветни конци,стара или нова тока за колан /може и без нея/,малко картон и лепило.

И след десетина минути можете да имате този книгоразделител.






И бъдете внимателни "мишката" да не изяде книжката!        

9 коментара:

  1. Снежи,невероятна хрумка, а и полезна особено за речници!Браво! Ще го пробвам и отново честито!

    ОтговорИзтриване
  2. Снежи,много идейно,харесва ми!Честито за наградата и от мен :)

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотно! И красиво и полезно! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  4. Супер - оригинален книгоразделител ! :)

    ОтговорИзтриване
  5. Страхотен е!!! От къде ти хрумват такива впечатляващи идеи? Браво!

    ОтговорИзтриване
  6. Страхотна идея, много оригинален, свеж и полезен книгоразделител! Става и за списания!
    И тук честито за победата! С много полезни нови нещица да се сдобиеш и съм сигурна, че ще ни изненадаш с нова красота!

    ОтговорИзтриване
  7. Страхотна идея!Много е сладък, цветен и забавен е книгоразделителят!

    ОтговорИзтриване
  8. Благодаря на всички вас ,че се отбивате тук!Радва ме това ,че по някакъв начин успявам да предизвикам интереса ви!Поздрави и много усмивки.:)

    ОтговорИзтриване
  9. Супер е... много ми харесва, идеална идея за малко подаръче.. а сега сме тази тема. Благодаря.

    ОтговорИзтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!