петък, 25 ноември 2011 г.

Двулицева картичка

Здравейте в края на работната седмица!Предвкусвам едни страхотни почивни дни!Много весели и изпълнени с аромата на ванилия!В това време на годината с децата стоим повече край печката!Нали знаете кога кексче,малко кифлички,палачинки,дебеланки .... и т.н.все познати неща!Предполагам,може и да не ми остане време за картичкотворене и разходки по  блоговете.За това бързам,бързам,бързам да ви покажа картичката която направих за предизвикателството на "щурчо"-Тиха нощ,свята нощ и Картичка с елха на Гери при Картичкофуриите.
Може би сте забелязали ,а може би не - много обичам картичките да са запълнени и от двете страни!Това най-вероятно идва от желанието ми винаги да погледна първо от задната страна на нещата.Дори/като изключим книгите/всякакво четиво,като весници ,списания и подобни ги захващам първо от задните страници.Сигурно ви звучи малко странно ,но това съм си аз:)
Таа стига толкова приказки нали много бързах-а накрая се отнесох... 





А на вас пожелавам да сте много усмихнати и ведри !

:)




 

8 коментара:

  1. Много красива и оригинална картичка.И двете и "лица" ми харесват много.Фона е оригинален, съчетанието на много и разнообразни материали..
    Благодаря ти, че включи своята красива интерпретация на "Тиха нощ - Свята нощ" в Хоби Предизвикателство №1

    ОтговорИзтриване
  2. Е, откъдето и човек да погледне твоята картичка има какво да види! Чудесна е! И ме усмихна и успокои същевременно, че не съм само аз странна - точно по същия начин започвам да чета изброените хартиени носители, хи-хи!

    ОтговорИзтриване
  3. Прекрасни две страни на картичка! Много ми хареса:)

    ОтговорИзтриване
  4. The bow is gorgeous and I love the bell -- so unique it looks
    Cheers
    Sonia
    cardsandschoolprojects.blogspot.com

    ОтговорИзтриване
  5. Бейко, много красива изработка. Браво. При нас ги има тези дървени орнаменти и много ми се прииска да се обзаведа с такива. Извини ме малко извън темата, щях да ти пусна ЛС, но email-ла ти не ми го отваря... ето моя ако имаш време драсни един ред за да знам къде да ти пиша... aleksandrova@email.cz

    ОтговорИзтриване
  6. Момичета благодаря ви ,че се отбихте и отделихте време за коментар!С което успявате да ми сверите часовника!Усмивки от мен!

    ОтговорИзтриване
  7. Камбанен звън ехти,
    Страхотна картичка си сътворила ти! :)

    Радвам се, че предизвикателството ми при Картичкофуриите те е вдъхновило и ти благодаря, че участва! :)

    ОтговорИзтриване
  8. Снежи, много коледно настроение ми предизвика твоята картичка с две лица! Благодаря за заряда!Лека и успешна седмица!

    ОтговорИзтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!