събота, 26 ноември 2011 г.

Блясък от злато

И аз се запалих по златото...какво значи това ли!?Ами това е новото предизвикателство при Картичкофуриите-Златна коледа.Истината е ,че напоследък една приятелка ме запали по всичко което блести!И това предизвикателство като ,че дойде точно навреме за да се реша да опитам златна комбинация - екрю,кафяво и златно-разбира се.И понеже до сутринта може да съм на друго мнение реших да публикувам сега.Само това е причината за снимките под лампа,които не могат да предадат истинският блясък на картичката.



Заслугата за цветето е също на тази моя приятелка,която ми показа как само едно цветче може да изглежда така футуристично/колкото и нескромно да звучи/.



Следва визия от външна и вътрешна страна!
          





               
  
Надявам се много да ви хареса и на вас така, както и на мен!
Пожелавам ви една слънчева неделя!
                           :)

10 коментара:

  1. Цветето наистина е разкошно! Великолепието е положило следи по цялата ти картичка! Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  2. Ох, прекрасна картичка! А това цветееее... разкошно е! Ама много! И плени сърцето ми за дълго!

    ОтговорИзтриване
  3. Толкова е бляскава :) Много ми харесва цветето и как е украсена отвътре.Продължавай с блестящите картички

    ОтговорИзтриване
  4. Много красива е картичката - много ми харесва как си я украсила и отвътре, а златната коледна звезда е просто великолепна!

    ОтговорИзтриване
  5. Толкова аристократична картичка! Прекрасна е! Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  6. Невероятна!
    Хубава седмица!

    ОтговорИзтриване
  7. Разкошна картичка! Стилна и много празнична!

    ОтговорИзтриване
  8. Чудесна е!Стилна и блестяща,а и цветето е разкошно!Благодаря, че участва в предизвикателството на Двете елши и Картичкофуриите тази седмица!

    ОтговорИзтриване
  9. Страхотно е цветето, а и картичката. Поздравления!

    ОтговорИзтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!