събота, 3 декември 2011 г.

Награда - не една а две

Мили момичета днес получих две награди за блог.Първата от Поли-Вълшебствай,а втората от Дани-Цветни фантазии,което много ме изненада и зарадва едновременно.И тук е мястото да кажа ,че мен ме има в блог пространството благодарение на всички вас/мои последователи/ и подкрепата ви под формата на коментари с които ми показвахте ,че съпреживявате с мен емоциите и чувствата ми.За което ви благодаря!


И тъй като получените награди са две по правилата би трябвало да споделя с вас 14 неща за себе си и да избера 14 блога за награда/много трудни задачи/.
Мисля да започна с нещата за себе си:
На първо място да ви кажа моето име-и то е Снежана.В момента живея в Пловдив,но родом съм от градът с най-правите улици и това е Стара Загора.За мен той ще си остане най-хубавият град.Майка съм на две сладкишчета,които на моменти от сладост нагарчат,но не е нещо което една майка да не може да преглътне:).Замесени са от тесто което се забърка на среща в Прага.Ето защо това за мен си остава градът на любовта.Горещо препоръчвам да го посетите ако все още не сте го направили.По образование съм моделиер ,а по призвание и аз все още не съм открила.Малко противоречива и много колеблива или обратно до момента в който взема решение.Ето идва ред и на такъв един момент в който трябва да избера само 14 блога от всичките прекрасни които следя.Много ми е трудно да се вмъкна в това число и тук виждам каква полза бих имала от Рандом генераторът,нооо тъй-като нямам такъв ще трябва да го направя аз:
Valchen`s 
Ivet fantasy
fairy dreams
Дневникът на един нещотърсач
Страната отвъд дъгата
И още много ,много ,много...
Топли прегръдки и усмивки от мен!

          

2 коментара:

  1. Честита ти наградка! Много топли прегръдки и усмивки и от мен! Благодаря, че избра моя блог сред тези 14 и че ми даваш възможност аз да избера още 7 блога.

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря Снежи.... ти си слънчице.

    ОтговорИзтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!