четвъртък, 15 декември 2011 г.

Няма как да не е Коледно

Привет творящи момичета!Не мога да се нагледам на красотите които сте сътворили - нямат край!!!Поизтървала съм много неща ,като се започне от срещата в Пловдив ,за което се извинявам на Дани като организатор и всички присъстващи момичета/и разбирасе безкрайно съжалявам че не успях да отида/и се стигне до многото предизвикателства и гласуване за такива.Знам обаче колко сте добрички и ще ми простите .
И сега - аз имам нещо мъничко което да ви покажа.Една украса за елха,подарък,коледна трапеза и какво ли още не в коледните дни и вечери.
Материалите са изцяло закупени с/малки изключения/от магазинчето на Руми /Rumi Arts/,която изработва страхотни неща,но напоследък съм запленена от невероятните и букети от хартиени цветя и бонбони,но за това друг път.
Та ето и самата украса.



            

 Тук е с късметче-взаимстваноооо!
Включвам ги в няколко предизвикателства.

И едно пожелание за хубави дни водени от коледното настроение и вдъхновение!
                        :)         

9 коментара:

  1. Знаех си аз, че няма начин как да не се включиш с нещо хубаво и за коледна украса! Супер е! А това с късметчетата е готино и оригинално!

    ОтговорИзтриване
  2. Снежи, снежи, ситен сняг кога ще завали?
    Много красиви нещица си сътворила ти!

    ОтговорИзтриване
  3. Нелка,скоро сняг ще завали придружен със още красоти!Тони ,късметчетата и на мен много ми харесаха поради което ги взаимствах,нооо просто не се стърпях!Благодаря ви ,че ме усмихнате с коментарите си момичета!:)и за вас!

    ОтговорИзтриване
  4. Еха, че красоти...Страхотно идейно е това с късметчетата!
    Сигурна съм,че и самите късметчета са страхотни!
    Благодаря ти,че се включи в Хоби Предизвикателство №2 "Коледна украса" с твоите чудесни идеи!

    ОтговорИзтриване
  5. So pretty! Thanks for joining us at Really Reasonable Ribbon!

    ОтговорИзтриване
  6. Ооо, супер готска украса! :) А идеята за късметче-сувенирче е толкова сладка! Така човек ще може да си го запази като спомен:)

    ОтговорИзтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!