петък, 2 декември 2011 г.

Случайно попадение

Късен час за среща ,но не и тук "pod navesa"!Наоколо,гледам цари прекрасна предколедна треска-включитолно и при мен,но сега ви показвам картичката която току що довърших.И тя не е за коледа а за рожден ден!
Съвсем случайно се оказа ,че съм и ударила бинго по средната вертикала/таг,цветя и печат/от предизвикателството на Goldie при Картичкофуриите.



На следващата снимка цветчетата са с реалният си цвят!


 Благодаря ви за отделеното време в и без това забързано ежедневие!
 От мен имате едно пожелание за прекрасен уикенд и много,много усмивки!         

6 коментара:

  1. Чудесна картичка! А тагчето е много оригинално!

    ОтговорИзтриване
  2. Чудесна картичка, поздравления! Тагчето наистина е страхотно!
    Заповядай при мен за наградка!
    Чакам те!
    Поздрави и прегръдка!

    ОтговорИзтриване
  3. Страшно оригинална идея - и тагчето и пеперудката. Много ми харесва!

    ОтговорИзтриване
  4. Супер картичка :) Страхотни цветове :)

    ОтговорИзтриване
  5. Прекрасни цветове и уникална идея за таг.Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  6. Чудесни цветове!Много ми хареса тагчето и поставката му :)!
    Радвам се,че те вдъхнових да пробваш моето Бинго!

    ОтговорИзтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!