сряда, 25 януари 2012 г.

Моите 5 и още нещичко....

При мен за играта Предай нататък се записаха по ред:
Ивето-Ivet fantasy,Нели-Nelly's handmade,Нели-Bellnell,Теменужка-Nushinka и Траянчето-Творчество.С най-голямо удоволствие ще изработя нещо специално за вас момичета.Адресите си  ми пуснете на мейла,който е :globolpv_s@abv.bg
И разбира се няма по добро ако успея да ви ги дам лично/за срещичка по Пловдив става дума/. :)

И такааа тъкмо сте се спрели тук, да ви покажа нещо за предстоящият празник на влюбените или картко казано Валентинки.


Книгоразделители и ...



семпли,но колко е нужно да усетим любовта-един малък жест,една усмивка,една хубава дума...ехеее ако може да е всеки ден така...:)

 Топла и уютна вечер от мен.
                                 :)

                      
                   

                

2 коментара:

  1. Снежинце, много са хубави, нежни като за точния повод! Много ми харесеха! Усмивки от мен!

    ОтговорИзтриване
  2. Великолепни валентински книгоразделители! Много ми харесват сърчицата!

    ОтговорИзтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!