петък, 6 януари 2012 г.

Щрак

Йорданов ден е!Да са живи и здрави всички именици и господ да ги закриля и им помага във всяко едно начинание!
Разходката ми днес напук на лошото време бе изключително приятна!И за това сте "виновни"вие сладурки.Посетих много от вас и това ме зареди изключително позитивно!Благодаря ви!
Ето защо реших да спретна една средно голяма червена картичка.Не влиза в някакъв стандарт,нито мини -нито голяма!Но и аз на свой ред съм я заредила с моето настроение и разбира се изработена за едно предизвикателство:Arty-mark - Щрак но оставям на Дони да прецени дали картичката се вписва в критериите на предизвикателството.


Както виждате заключалката е сатенената лентичка,която след като се промуши през дупчиците се завързва и по този начин заключва картичката.

Е това е!Благодаря на всички които се отбихте тук!
Хубави празнични почивни дни и много усмивки от мен!
                       :)

8 коментара:

  1. Супер си :-) Много си бърза и експедитивна, браво Снежи! Радвам се, че "отключи" тази игра!

    ОтговорИзтриване
  2. Чудесна идея! Много е сладка :)

    ОтговорИзтриване
  3. Красота! А закопчалката е супер интересна:)

    ОтговорИзтриване
  4. И красива, и оригинална картичка! Успех!

    ОтговорИзтриване
  5. Благодаря момичета ,за споделените мнения и разбира се ,че се отбивате!:)

    ОтговорИзтриване
  6. Много слънчева картичка! Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  7. Много интересна закопчалко-откопчалка. Харесва ми идеята ти! Успех!

    ОтговорИзтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!