неделя, 22 януари 2012 г.

Отчаяно търсене на обувки....

Това е посланието на новото печатче което ме грабна като едно чисто женско изкушение,а имено обувките!И бързам да го приложа към картичката която пък подгових за Крейзи предизвикателството-Бинго.Тенденциозно не съм го оцветила.Но вижте сами крайният резултат





Избрах си вертикалата-розово,таг и камъни,но картичката се вписва и в линията-лента,цветя и розово.

Картичката е с размер 10/15.                                  
                                    
И в този снежен ден много усмивки и добро настроение от мен!

                                :)

8 коментара:

  1. Прекрасна е! Много нежна и красива!
    Де го този снежен ден?:(
    Няма сняг и няма, ама карай, догодина:)
    Хубава седмица!

    ОтговорИзтриване
  2. Чудесна картичка! Много свежа и весела! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотна картичка!Цветовете са много свежи.Мойте обувки са подредени по същия начин :) хихи

    ОтговорИзтриване
  4. Хи-хи, тъкмо се чудех какъв е повода и какви специални обувки не можеш да си намериш!? А то каква била работата! Но пък ми създаде много настроение твоята картичка!

    ОтговорИзтриване
  5. Картичката е много весела и..според мен, печатчето си е съвсем добре неоцветено... Харесаха ми цветчетата ти и красивите акценти. Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  6. Чудесна е! Усмихната седмица ти желая!

    ОтговорИзтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!