неделя, 29 януари 2012 г.

Пуснете птичката от...


клетката!!!Дали е имало моменти в които сте се чувствали като птичка в клетка?
Е,да излезете от това състояние се изисква много малко ....просто отворете вратичката на клетката.Всичко е въпрос на личен избор.
Моят избор днес е да участвам в Щурото предизвикателство
CCH# 103 Vintage.До колко съм се справила незная,но ми бе много забавно и интересно...то като извадих едни шкуртки.едно намачкване ,та после гладене,лепене та докато се получи това...





                   
И да ви представя една миниатюра,която днес направи моето момиченце.



...на какво ви прилича....   


Докато мислите аз отивам да видя какво става с вечерята. А вие не се притеснявайте приемам предположения по въпроса по всяко време на денонощието:)
                    ЧАООООО....               




6 коментара:

  1. Чудесно сте се справили и двете дами днес!
    Хубава седмица утре:)

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотно сте се справили и двете! Твоята картичка е съвсем във винтидж цветове, а на малката госпожица миниатщрата е чудесна цветна и слънчева.На мен ми прилича на пеперудка..Надявам се да съм познала.. :)

    ОтговорИзтриване
  3. Определено е пеперуда!
    А твоята картичка е много стилна - много ми харесва! Аз бих пропуснала жълтата панделка, но и с нея е много красиво! Струвало си е използването на всички инструменти!!!

    ОтговорИзтриване
  4. Да познахте момичета пеперуда е,но май аз само не успях.Сигурно много ми се иска да е топло,защото го припознах на морси бряг/не се смейте/наистина ми се иска да е лято:)Спорна седмица ви пожелавам!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей, Снеже! Записала си се за играта "Предай нататък" при мен. Вече ти писах е-mail, дали ще можеш да ми изпратиш адреса си на esipan@gmail.com, за да ти изпратя подаръчето когато съм готова.
      Картичката ти е много хубава, а малката госпожица се е справила много добре.

      Изтриване
  5. Картичката е прекрасна! А малкото момиченце се справя прекрасно с приложното изкуство. На какво ми прилича ли... На мен лично - на пеперудка!

    ОтговорИзтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!