вторник, 31 януари 2012 г.

Феята и двамата съпрузи

Това е заглавието на една притча,която днес много ме развесели и искам да я споделя с вас.И такааа:
  Двама съпрузи на около 60 години празнували 35-годишнина от сватбата си в малък романтичен ресторант.Внезапно на масата им се появила красива фея и казала:
 -Вие сте двойка за пример,винаги сте си били верни един на друг,затова искам да изпълня по едно желание на всеки от вас.
 -О,аз искам да обиколя света с любимия си съпруг-казала жената.
Феата вдигнала вълшебната си пръчица и в ръцете и се появили два билета за нов луксозен лайнер.
Сега било ред на съпруга.Той се замислил за момент и казал:
 -Да,всичко това е много романтично,но подобен шанс човек получава веднъж в живота,затова...Много съжалявам,скъпа,но бих искал да имам 30 години по-млада от мен съпруга.
Съпругата му и феята били много разочаровани,но желанието си е желание...феята размахала вълшебната си пръчица и - мъжът станал на 90 години.
   Както се казва,внимавайте какво си пожелавате!
   И тъй като това не е литературен блог,все пак да се върна на основната идея с която дойдох днес под навеса...





                    
И в този страшно мразовит ден бих си пожелала да съм на някое горещо място,нооо няма да го направя.За да не се окажа в следващият момент в ада:)


Но на вас пожелавам да имате за какво да се усмихнете,защото животът е като ехото!

7 коментара:

  1. Притчата е просто уникална! Много ми хареса! А картичката ти пък е прекрасна! Хареса ми не само красивото цвете, което е прекрасен акцент, но и раздвижеността й!

    ОтговорИзтриване
  2. И на мен ми харесва картичката, различна е и красива, цветето също е много сполучливо и красиво!
    Поздрави и в никакъв случай не си пожелавай горещо място!

    ОтговорИзтриване
  3. Хаха така е! Внимавай какво си пожелаваш! Прекрасна картичка, цветовете много ми харесват.Поздрави

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Снеже, просто много ме усмихна дори се засмях и от това ми стана топло на душата и се замислих какво да си пожелая, ама по-добре да се порадвам на картичката в моите цветове!

      Изтриване
  4. Прекрасна картичка!
    А кой , каквото си пожелава, ще му се случи:)

    ОтговорИзтриване
  5. Mного се развеселих с тази притча! Картичката ти е чудесна, а цветето - просто уникално! И на мен тези цветове са ми сред лщбимите!

    ОтговорИзтриване
  6. Сигурна бях ,че ще ви хареса тази притча.Реакциите ви ме сгряха също.:)

    ОтговорИзтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!