вторник, 24 януари 2012 г.

Pay it forward

Ето ме отново и здравейте!
Днес се включих в една игра ,която както виждам е позната на много от вас.
Но все пак съм длъжна да кажа правилата,а имено първите 5 които оставят коментар под тази публикация ще получат нещо собственоръчно направено от мен до края на годината.От своя страна те трябва да направят същото-да поставят този банер в своя публикация и на първите 5 записали се под публикацията да изпратят собственоръчно изработени неща.
Е оставам с надежда ,че ще мога да зарадвам някого !

                             Усмихнат ден:)             

8 коментара:

  1. Снеже,пипнах те :)Много се радвам,че ще мога да получа нещичко от теб,но държа да е лично хи,хи...;)

    ОтговорИзтриване
  2. Аз от 5 месеца имам блог и не се бях натъквала на играта, но ще се радвам да се включа :) ще се получи голямо пращане на картички, а аз обичам да радвам хората, така че бройте ме и мен :о)

    ОтговорИзтриване
  3. Снежи, нямам представа как се играе играта, но за това са приятелите и искам да се включа. Ще може ли да ти звънна да ми обясниш, за което предварително благодаря!

    ОтговорИзтриване
  4. Играта е чудесна, пу и за мен! Играх я миналата година:(, късмет и на теб!

    ОтговорИзтриване
  5. Е момичета може да ми напишете адресите си на globolpv_s@abv.bg.А се надявам и да се видим скоро.

    ОтговорИзтриване
  6. Не успях да дойда под навеса навреме тази година, но..ще си изчакам до следващата :)

    ОтговорИзтриване
  7. Под навеса все се чува по някое щурче да свири своята песен.Така ,че нека песента ти "щурчо"не е тъжна,ще ти изработе нещо лично:)
    Чакам адрес.

    ОтговорИзтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!