събота, 4 февруари 2012 г.

Шаби-Шик /Shabby-Shiс/специално за...

...Тони-Miss Emerald,която ни предизвика с един стил ,оказал се за мен неочаквано интересен.Дори не съм си и помисляла да се опитам да направя нещо в тази посока.Обаче на приятел няма как да се откаже и понеже е за рожден ден още по-малко:),купонът трябва да е на ниво.Направих тази картичка на един дъх и ви препоръчвам ако не сте се престрашили - направете го и опитайте и вие.
 А на теб Тони пожелавам на първо място много,много здраве.....за останалото ще прочетеш следващата седмица....:)с нетърпение я очаквам/с какво ли ще ни предизвикаш?/.
И да не бъда многословна и  ви карам да чакате ето я моята първа Шаби-Шик картичка.





               

На всички вас пожелавам повече усмивки ,защото ехото ще ви отвърне със същото:)

3 коментара:

  1. Много богата, много интересна картичка! И не на последно място - много интересна и раздвижена композиция! Радвам се, че си се престрашила и си се впуснала в един стил, с който сякаш доста ви затрудних и уплаших, а определено не това беше целта ми!
    Много ми е приятно, че и ти се присъединяваш към купона и че се включи в Предизвикателство №1!
    А следващото? Хм, мисля, че е доста по-лесно, но... за него следващата седмица!

    ОтговорИзтриване
  2. Много оригинална картичка!

    ОтговорИзтриване
  3. Прекрасна е! Но мен ме няма в направата:)

    ОтговорИзтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!