събота, 3 март 2012 г.

Пролет иде...

Невероятно много обичам пролетта,някак много живително ми действа.Аромата на разцъфтяване и събуждане в природата е една- да я нарека аромотерапия за мен.Сигурна съм ,че и на вас действа по същият начин.Картичката която направих няма този аромат ,но съм се опитала да и предам пролетното настроение с цветя направени от креп хартия,които като за първи опит мисля станаха прилични.Харесала съм си и няколко предизвикателства в които мисля да я включа.



                                      


 КФП 105 - Нереализирани идеи
Simon Says…Anything Goes
Arty-mark -Игра 35 Здраве
CraftyJC Challenge #15 – Many Colours Holi!

 И за финал на тази публикация ви поздравявам с националният ни празник!Да склоним глава пред всички загинали за свободата ни!

7 коментара:

  1. So lovely the dimension and the popping nature of the flowers and bird
    Cheers
    Sonia
    cardsandschoolprojects.blogspot.com

    ОтговорИзтриване
  2. Честит празник! Много свежа картичка. А цветовете са супер.Поздрави

    ОтговорИзтриване
  3. Чудесна е! Цветята са много красиви! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  4. Много красива и цветна картичка. Благодаря ти, че участва в моето предизвикателство.

    ОтговорИзтриване
  5. Wonderful card, love the beautiful flowers.
    Thanks for joining us at Simon Says Stamps Challenge.
    luv
    Debby

    ОтговорИзтриване
  6. ЧУдесна картичка се е получила. Спраила си се чудесно с направата на цветята.Много свежо и пролетно настроение лъха от картичката ти! Поздравления за празника от мен!

    ОтговорИзтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!