сряда, 7 март 2012 г.

Първи опит за розички

От доста време искам да се пробвам в изработването на розички от хартия.И само притеснението ,че няма да мога да ги направя да изглеждат красиво ме спираше.Нооо ето ,че дойде момента да опитам.Трябваше да го направя все някой ден и си казах по-добре сега отколкото по-късно:)



        За някой от вас това са елементарни
   цветя,но за мен си беше предизвика-
   телство.Но най-много ме затрудни
   лепенето им не в/у картичката ,а на
   самите тях.Използвах С 200,но мисля
   че с друг вид лепило ще е по-лесно.
   Ще се радвам ако споделите  и ми да-
   дете някакъв съвет.


             Та ето и крайният резултат.Като започнах
             да нагласям тук и там с мъка оставих
             само толкова малко ,искаше ми се цялата
             да я покрия с цветята - е може би някоя
             друга ще направя така.

    И тъй-като времето ми е малко ,по-късно ще напоша    предизвикателствата в които ще се включа с тази картичка.

Ето и местата където може да я видите:

7 коментара:

  1. Справила си се чудесно с розичките и са станали много сполучливи! Браво! А картичката има мнооого нежна форма и създава много празнично настроение и носи една хубава лекота в себе си!

    ОтговорИзтриване
  2. Честит празник!Бъди много щастлива , обичана и усмихната!

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря момичета!За днешният празник ви пожелавам да сте много обичани и желани жени!

    ОтговорИзтриване
  4. Beautiful.Love the design and the shape.Thanks for joining us at Craft Your Passion.Hope to see you again next week :D
    Lisa x

    ОтговорИзтриване
  5. Чудесна картичка- с оригинална форма и ...розичките ти са се получили прекрасно!
    Аз моите напоследък упорито ги лепя с двойно залепващо тиксо : или с бързосъхнещо лепило..
    Всъщност..модела, който ти си правила съм правила само веднъж и..го лепих с двойнозалепващо..
    Напоследък много активно и аз почнах да импровизирам с направата на цветя и сега съм направила едни, които много си харесвам..
    Все още не съм ги сложила на картичка..
    Голямо предизвикателство си е това с правенето на цветя от хартия..
    Твоите са великолепни!

    ОтговорИзтриване
  6. Beautiful card - thanks for joining in with this weeks anything goes Papertake Weekly challenge, Mary G x

    ОтговорИзтриване
  7. Gorgeous!
    Thanks for joining us at Wags'nWhiskers Challenges. There will be a new challenge up very shortly, hope to see you again :)

    *hugs*
    Angélique - DT

    ОтговорИзтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!