сряда, 14 март 2012 г.

Романтично

Такова ми е настроението в този момент.И точно за това реших да събера в малък букет цветята които така са ме завладяли напоследък .Добавих и малко пеперуди и ето получи се ...не съм много по снимките и се надявам да съм успяла да уловя истинското настроение на тази картичка.



   
   

Печатчето умишлено го направих бледо,като през облаче.
Включвам я в :

CCH #110 - No Designer paper

Deep Ocean Callange blog  Challenge #21: Butterflies


А на вас пожелавам един романтичен следобед:)

8 коментара:

  1. Ех,че нежно пролетно букетче!
    Отбих се да ти кажа и това:
    http://kalinasto.blogspot.com/2012/03/blog-post_14.html

    ОтговорИзтриване
  2. Много свеж и пролетна картичка! Супер цветове си избрала :) Пеперудите са много нежни!

    ОтговорИзтриване
  3. Здравей! Отбих се да видя и твоите цветенца - страхотно букетче си направила! А за пеперудите просто нямам думи - прекрасни са! Успех и на теб!

    ОтговорИзтриване
  4. Taкава прекрасна картичка, става ми едно лятно, докато я гледам! Много ми харесват пеперудите и големия букет цветя! Благодаря, че участваш тази седмица в Щурото предизвикателство с тази чудесна картичка!

    ОтговорИзтриване
  5. What a pretty card, thanks for sharing it with us at Deep Ocean this forthnight
    Hugs, Franz.

    ОтговорИзтриване
  6. Невероятна картичка наистина, а цветчетата са много сладки :)

    ОтговорИзтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!