неделя, 18 март 2012 г.

цветя и перли

Сигурно вече чухте ,как си изкарахме на кафе и откровения вчера в Пловдив.Така се разговорихме ,та едва успяхме една снимка да направим:),ако някой е любопитен може да надникне при Ивето и да ни види.
А аз съм ви приготвила нещо друго:
 


лек поглед към предстоящите Великденски празници,но преди това е пролетта,която за моя радост настъпва с пълна сила.
Включвам се отново в предизвикателство 107 на Картичкофуриите-Пролет,перли и дантела.

А на вас желая една по-хубава и усмихната седмица:)
               

6 коментара:

  1. Определено и при теб се усеща пролетта, която чакахме с такова голямо нетърпение! Много са свежи и картичката, и венеца! Май само аз не съм разбрала за сладката ви раздумка, но се надявам да мога да надникна по-раничко!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Тони,много ще съм щастлива ако успеем да направим някаква голяма среща/междуградска/,нооо мисля че е трудноосъществима мечта.Не спирам да се надявам:)

      Изтриване
  2. Пак си майсторила красоти:)
    Хубава и свежа седмица!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Траянче,благодаря!Времето предразполага към такива красоти:)

      Изтриване
  3. Снеже,много пролетно настроение ми донесе,благодаря ти!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Иве радвам се,че съм дипринесла за доброто ти настроение:)

      Изтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!