четвъртък, 29 март 2012 г.

Първа годинка

Трудно ми е да избера най-подходящите думи за днешната ми публикация,но мисля че ще е едно голямо БЛАГОДАРЯ .
Благодаря на всички вас,които ме подкрепяхте,които ме съветвахте,които ме насочвахте и държахте за ръка през първата годинка на моето прохождане в света на картичкоправенето.Тук, това блогпространство е едно от местата в които мога да отдъхна и заредя своите батерии за утрешният ден-благодарение на вас разбира се.






















Надявам се отбиването в pod navesa през отминалата година да ви е действало по същият начин!

Много усмивки от мен и верни приятели:)

13 коментара:

  1. Честита годинка на твоя блог и на създателката му, разбира се! Пожелавам ти да продължаваш да изпитваш дори още по-голямо удоволствие от хобито и от споделените с нас творения!

    ОтговорИзтриване
  2. Честита блог годинка! Продължавай да ни радваш със създадените от теб красоти и нека вдъхновението бъде с теб още дълги години.

    ОтговорИзтриване
  3. Снеже,честита първа блогогодинка!Нека бъдат още много годинките,в които да намираш времето и енергията за цветните си проекти,да имаш поводите за вдъхновение и желанието за споделяне,за да ни радваш и нас!Радвам се ,че те познавам и че точно това място е причина за нашето цветно и разностилно творческо познанство :)Прегръдка най-сърдечна от мен!

    ОтговорИзтриване
  4. Честита блогогодишнина! Аз ти желая здраве и сили да се справяш с ежедневните препятствия, за да имаш много време да твориш на воля!
    Много слънце, весели усмивки и попътен вятър на всичките ти мечти!

    ОтговорИзтриване
  5. Снеже, честит празник! Много се радвам на времето споделено с теб в блога и извън него. Пожелавам ти много сили, творчески идеи и вдъхновения с които до продължиш от всяка точка и място да ни радваш!
    Усмивката в днешния ден от мен и слънцето пред мен, са не само за ден!

    ОтговорИзтриване
  6. Честита годишнина на блога. Много красиви картички и проекти си направила през тази година. Желая ти творческо вдъхновение, интересни идеи и много усмивки за напред.:-)

    ОтговорИзтриване
  7. Честит първи рожден ден на блога ти, Снеже! Пожелавам ти здраве и щастие, за да имаш желание и вдъхновение да твориш!

    ОтговорИзтриване
  8. Честит празник Снеже, всичко най- хубаво желая.Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  9. Честита да ти е първата стремителна, вдъхновена и успешна годинка!:) Все така да бъде и за напред!:)Усмихнат и слънчев ден ти пожелавам!:) Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  10. Честита блогогодинка, Снежи! Пожелавам ти да продължаваш да твориш, вдъхновена от прекрасни поводи :)))

    ОтговорИзтриване
  11. Честито празниче! Надявам се още дъъъълги години да ни радваш с красивите си проекти! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  12. Момичета ден след ден ви откривах и се радвам ,че споделихте днешният ми празник!Благодаря за прекрасните пожелания и вярвам в силата им!

    ОтговорИзтриване
  13. Снежи,честита блогодинка, много нови предизвикателства и нови идеи ти пожелавам за да процъфтява хобито ти. Поздрави,аз съм в София и много ще се радвам да се видим когато имаш време.

    ОтговорИзтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!