събота, 31 март 2012 г.

Да се похваля и аз...

Няма да ви покажа нещо което не сте вече видели.Но толкова много ми харесва ,че няма как да не се похваля.Подаръчето е от Кали по инициативата Pay it forward,интересното и много приятно нещо бе пристигането му два дни преди рожденият ми ден.Което още повече ме зарадва.Тук искам да кажа "Благодаря ти Кали!"Бижутата са страхотни и почти не ги свалям-с две думи нося ги с огромно удоволствие и не забравям да спомена от
кого са:)Е не мога да се стърпя да не кажа:)




Хубав и усмихнат ден:)

8 коментара:

  1. Еха! Наистина са много хубави! Да са ти честити! Много обичам комплекти, тези са страхотни!

    ОтговорИзтриване
  2. Радвам се,че съм постигнала целта и всички са щастливи! Още повече ме радва,че бижутата се носят!Попздрави от мен и много усмивки :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Не само се носят ,но почти не ги сменям:)Просто се влюбих в тях и в картичката.Може би така е било писано да пристигнат точно при мен-няма случайни неща!

      Изтриване
  3. Какви прекрасни бижута и толкова красива картичка ! :) Поздравления ! Направо е сбъдната мечта да имаш от уникалните картички на Кали ;)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Светле,пожелавам ти в следващи игри да имаш шанса да им се насладиш лично:)

      Изтриване
  4. Представям си какво удоволствие е да носиш нещо толкова красиво и изящно , направено от толкова позитивен и талантлив творец като Кали..Изобщо не се съмнявам,че не ти се иска да ги сменяш- униклани са!
    И аз като Светла си мисля,че е сбъдната мечта да притежаваш нещо, направено от Кали...
    Пожелавам ти да си ги носиш със здраве и да ти носят много настроение и хубави мигове ..

    ОтговорИзтриване
  5. Прекрасни подаръци си получила! Наистина са чудесни!

    ОтговорИзтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!