петък, 27 април 2012 г.

Картичка 12 / Karte 12

Днес малко позакъснявам с картичката,но все пак нали успях да публикувам това е важно.И си мисля ,че започвам да се въртя в един омагьосан кръг и всяка следваща ми се струва подобна на предишната.Надявам се да изляза скоро от това положение и да успея да разнонбразя.Но вижте сами може вашата гледна точка да е различна.


Бялото цветче съм го плела аз,но преди много време.Една от хубавите страни на предизвикателството в което се впуснах е,че в употреба влязоха дста неща които просто си лежаха по дъното на шкафовете:)

          Хубава вечер :)
          

4 коментара:

  1. Уау..това цвете е плетено от теб лиии?Прекрасно изглежда..Аз така и не се реших да се пробвам на една кука..- струва ми се сложна работа..
    Картичката е много изчистена и семпла, а това цвете й придава особен чар.
    Със сигурност не ми прилича на никоя твоя досегашна картичка..
    Очаквам с нетърпение следващата..

    ОтговорИзтриване
  2. Въобще не си приличат! всяка е уникална и красива по своему! А цветчето веднага познах , че е ръчна изработка! страхотна е!

    ОтговорИзтриване
  3. Аууу цветето е разкошно, да даваш насам схемата да го мъча и аз ;)А картичките хич не са еднакви, всяка си е уникална сама за себе си. За това уважавам ръчната изработка, и да искаш, не може да ги докараш едни и същи...

    ОтговорИзтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!