неделя, 1 април 2012 г.

И още подаръчета:)

Вчера момичета получих още едно прекрасно подаръче по инициативата Pay it forward този път от Мими,която прави много красиви неща.Вече имам картичка и книгоразделител от който имах нужда напоследък ,но така и не ми е останало време да си направя.Вижте ги и вие:

Много семпли и нежни.Опитах се да направя по-добра снимка но май-не ми се получи и ще ви помоля да ме извините особено Мими ти,защото в действителност са в пъти по-красиви.БЛАГОДАРЯ Ти за прекрасният подарък:)Усмивки и прегръдки от мен.


                            :)               

2 коментара:

  1. Щастлива съм, че съм те зарадвала, Снеже! Прегръдки и хубав следобед от мен!

    ОтговорИзтриване
  2. Да са ти честити, страхотни са!

    ОтговорИзтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!