понеделник, 2 април 2012 г.

Сезонът на мелбите / Saison von Speiseeis

Иска ми се да е топло ,да седя на една веранда или на дворчето под навеса и да си хапвам една голяма ,многоцветна мелбичка:)
Такава каквато носи това сладичко мишленце за едно пораснало момче.Толкова голяма ,че дори да можеш да я споделиш с приятели.
Печатчето е на Tina Wenke,а за оцветяване съм използвала акварелни моливи на Libra-които не са от най-подходящите ми се струва,но въпреки всичко постигнах желаният от мен ефект.
Картичката отива при ...когото трябва...в края на седмицата:)Дано и на малчугана да му хареса.



Хубава и спокойна вечер от мен :)      

1 коментар:

  1. Леле колко е сладкаааа! И аз искам на верандата :)))Поздрави!

    ОтговорИзтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!