понеделник, 9 април 2012 г.

Цветя и пеперуди /Blumen und Schmetterlinge

Кой работи,кой почива а аз на гости.И естествено в чантата малко материали -без тях не може :),особено с новите придобивки.И тъй като получих два страхотни пънча,които една много точна и коректна дама ми подари ,нямаше начин да не ги използвам веднага.Захванах се по скеч на Картичкофуриите и вижте какво измайсторих:



          





Цветята и пеперудите са направени с въпросните два пънча на tonic studios.А малката картичка е на моята помошничка.




Направи я за предизвикателството на Малките Картичкофурий - Картичка за най-добрият ми приятел.
А сега ви пожелавам много успешна седмица!


                               :)

5 коментара:

  1. Ехааааа, страхотни са! Помощничката също си я бива!

    ОтговорИзтриване
  2. Много са сладурски и двете картички - браво и на двете ви! То и аз ще ходя на гости, но едва ли ще взема нещо да майсторя :) Обаче такива перфораторчета до сега не бях виждала - супер са!

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря ви!А ако ще ходите на гости при мама както аз можете да си позволите и малко нещица за хобито да сложите в чантата.Препоръчвам ви.Усмивки от мен!

    ОтговорИзтриване
  4. Чудесни са!!! Много свежи и много шарени, които придават супер настроение! Малката помощничка също не се дава ;)
    По въпроса за гостуването "при мама" то и аз го правя редовно, лошото е обаче, че само с малко нещица не става, ами направо са си всичките :)

    ОтговорИзтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!