сряда, 18 април 2012 г.

Картичка трета / Dritte Karte

Днес правя следващата малка крачица и стигам до поредната картичка в личното ми предизвикателство провокирано от Тони, както вече споменах в предишна публикация.
Картичката е доста семпла ,но това е така защото се стремях да не отделям много време за напавата и.Надявам се с течение на времето да надграждам и картичките ми да са по-богати на елементи.
А сега картичка №3


           Повече слънце от мен в това мрачно време!
         
                                                                         :)
        

6 коментара:

  1. Браво, не отстъпваш и продължаваш с предизвикателството! Много интересна е червената хартия, която си използвала.
    Правилно си отбелязала за надграждането на следващите картички! Ще ги очаквам:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Дано успея поне на 1/3 от периода.А тази червена хартия е от едно блокче на My Mind's Eye.

      Изтриване
  2. Картичката е страхотна! Напомни ми на диня:) Обичам този цвят и вкус!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ха така ,кой гледа през очите на добър кулинар:)

      Изтриване
  3. Семплите и изчистени от много елементи картички също имат своето очарование, точно като тази! Поздравявам те!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз все още си мисля ,че нещо и липсва и когато открия какво е ще го добавя и ще ви я покажа отново:)

      Изтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!