вторник, 17 април 2012 г.

За рожденикът ни е картичка втора / Für unser Geburtstag ist die zweite Karte

Ето ме отново,съвсем скоро след последната ми публикация!Надявам се ентусиазмът ми да ме следва по-дълго време.
Днес обаче имам и още един повод да направя картичката която след малко ще видите,а имено рожденият ден на  порастналото ни момче!


Днес се захваща за следващата десетилетка!Така важна за основите на стойностното израстване на човек/не ,че всеки ден не е важен/!Да ни е жив и здрав и все така слънчев и добър!
Реших да не е много стандартна с обичайното пожелание а по особен начин да се подразбира повода.Дали успях може би вие ще ми кажете?


Хубав ден от мен и стискайте ми палци и утре да имам какво да ви покажа!


                                :)



2 коментара:

  1. Толкова са ми трудни мъжките картички, а твоята се е получила чудесна! Да ти е живо и здраво порасналото момче!

    ОтговорИзтриване
  2. Уцелила си, сигурна съм, точно в целта с тази картичка! Много готина идея, която си реализирала прекрасно!

    ОтговорИзтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!