неделя, 22 април 2012 г.

Дойде редът и на седмата/ Kam der Befehl und die siebte

Изпихте ли си кафето,защото аз в момента го пия и понеже не може да се извършва само една дейност та да ви покажа и следващата по ред картичка.




Преди време правих тези розички но не ги използвах,както се казва отлежаваха.Клонките направих от единственият ми пънч за листенца/от първата крафтърска поръчка/,два вида картон и малко дизайнерска хартия.Комбинацията червено и лилаво ме предизвика с абсурдната си комбинация,но ето че не е толкова зле,дори ми хареса.Надявам се и на вас да ви допадне.
Моето кафенце вече е изпито и се захващам за неделни домакински приятности и ви пожелавам много добро настроение!

                                                                        :)

4 коментара:

  1. Много нежна картичка! Леле, че рано си станала:) Аз още се въргалям из леглото:)Хубава неделя!

    ОтговорИзтриване
  2. И на мен ми допада съчетанието и аз по принцип харесвам нестандартните решения! Много добре ти се е получила картичката:)

    ОтговорИзтриване
  3. И аз харесвам картички, в които някой е предизвикал себе си да се справи с нещо си..При теб комбинацията на червено и лилаво се е получила добре.Харесах много розичките ти..
    Нямам търпение да видя осмата, защото...числото 8 е особено интересно ..

    ОтговорИзтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!