понеделник, 23 април 2012 г.

Картичка осем - мъжка / Karte acht - männlich

Нова седмица,ново начало,а аз продължавам с 30 дневното предизвикателство.Като начало за седмицата реших да направя една мъжка картичка.И без друго ми е необходима за един рожденик който е с много смесен произход и пътувал и живял на много места в Европа,а му предстои  скоро да опознае и красотите на България.
Придържайки се към условието за бързо изработване вижте какво се получи:)






До утре милички и успешна седмица!

9 коментара:

  1. Получила се е една страхотна мъжка картичка! Обичам такъв тип картички!

    ОтговорИзтриване
  2. Много красива и идейна! Сигурна съм, че на рожденика ще му хареса:) Нямам много опит с мъжките картички, а точно за утре трябва да направя и аз една :) Поздрави

    ОтговорИзтриване
  3. Браво! Мъжките картички винаги са ме затруднявали, но в твоята има толкова лекота.

    ОтговорИзтриване
  4. и аз като Поли - много голям проблем са ми мъжките картички, но твоята се е получила страхотна и много оригинална.

    ОтговорИзтриване
  5. Много добре ти се е получила!!!

    ОтговорИзтриване
  6. ЕЕЕ, супер! Много стилна и готина! Хубава седмица!

    ОтговорИзтриване
  7. Ехааа, картичката е невероятна, много ми допадна. Незнаех, че има и други включили се в предизвикателството - Браво, значи ще си правим компания :-)

    ОтговорИзтриване
  8. УАУ..получила се е една супер мъжка картичка. На мен никак не ми прилича на изработена набързо..Донякъде ми напомня на скрапбук страничка..Супер е!

    ОтговорИзтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!