петък, 6 април 2012 г.

Великденска украса / Osterdekoration

Днес ще ви покажа едно от малкото декорация ,която тази година ще направя специално за великден.Подходящи за поставяне във ваза,саксийка или пък чаша,може и в градината на практика както ми хареса в момента.
Това са едни яйчица,декорирани посредством декупажна техника.Към която съм се обърнала напоследък.Е има какво още да се желае,но да не забравяме ,че винаги може по-добре.
Надявам се да ви развеселят и усмихнат.







Ще се включа в следните предизвикателства:
след това:
CYDA Ch #42 - Easter 
 И такааа ,това е от мен за тази седмица и затова ви пожелавам  хубави празнични дни и светли мисли!Усмихвайте се повече:)и бъдете по-добри!
                            

12 коментара:

  1. Чудесни творения с много весели мотиви!Поздрави и хубаво празнично настроение!!!:)))

    ОтговорИзтриване
  2. Чудни яйчица! Пъстри, весели, пролетни!

    ОтговорИзтриване
  3. Много пъстри и весели, точно както трябва да изглеждат едни великденски яйчица! Поздравления!!!

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря ви момичета:)

    ОтговорИзтриване
  5. Lovely eggs. So beautiful.

    Thanks for joining us at Craft YOur Days Away.

    Mari

    ОтговорИзтриване
  6. Прекрасни са! А как точно се правят?

    ОтговорИзтриване
  7. Чудесни! На мен най- ми харесва това в средата с цветенцата, но това е само защото е в любимите ми цветове! Мисля, че ще са чудесна украса!

    ОтговорИзтриване
  8. Great easter projest! thankyou for joining the fun over at CYDA this time
    hugs
    Jacqui P x

    ОтговорИзтриване
  9. Прелестни са :-) Адмирации за положения труд, резултатът е зашеметяващ :-)

    ОтговорИзтриване
  10. A gorgeous selection of eggs.

    Thanks for joining us at Craft Your Days Away in our Easter challenge.

    Hugs Sarahxx

    ОтговорИзтриване
  11. Обичам твоето въображение, отново си надминала себе си. Много ми харесват и картичките които правиш, надявам се да твориш много и скоро, много успехи и голямо въображение.

    ОтговорИзтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!