вторник, 17 април 2012 г.

Опит за бърза картичка / Еrleben schnellere Karte

Следпразнично завладяна от предложението на Тони-Творения и вдъхновения, за ежедневно правене на бързи картички в продължение на месец реших да опитам.Макар за 5 минутки много ми е кратко,за 30 дни едва ли бих била толкова последователна,ноооо съм решила да опитам-пък докъде ще стигна само времето ще покаже.
Ето и първата ми картичка по това предизвикателство:


Стискайте ми палци да успея и за утре!:)

А на всички ви пожелавам с много ентусиазъм и творчество да се изправите пред предизвикателствата на утрешният ден!!!
                 

4 коментара:

  1. Добре се е получила! Харесват ми цветята, много! На мен 5 минутки определено няма да ми стигнат само да реша какво ще правя :-)

    ОтговорИзтриване
  2. Бежко, желая ти успех! Със сигурност това предизвикателство, освен интересно, е и поучително. Лично на мен ми се отразява много добре - пък да видим докъде ще я докарам :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Тони,благодаря ти за подкрепата.Надявам се и на мен да се отрази по същият начин!По принцип съм от типа бързо се паля и бързо изгарям и затова ще се радвам да стигна колкото се може по-напред:)

      Изтриване
  3. Поли и на мен също ми е доста трудничко,но това е едно от нещата които ме предизвика!Естествено ще се стремя към това:)

    ОтговорИзтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!