неделя, 6 май 2012 г.

№ 21

11 коментара:

  1. Чудесна е, обожавам тези хартии.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря и на мен много ми харесват:)

      Изтриване
  2. Много нежно!Хубава седмица!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти и на теб също!

      Изтриване
    2. Много нежност и спокойствие предизвиква картичката ти, чудна е! Благодаря ти, че се включи в моето предизвикателство при Картичкофурии!

      Изтриване
  3. Голямо разнообразие и разни идейки посрещат в твоя блог откакто се зае с 30-дневното предизвикателство :)
    Показваш поредната красота, желая ти успех и с картичката, и с инициативата!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  4. Много нежност...като картина е..

    ОтговорИзтриване
  5. много е красива! Успех в предизвикателството!

    ОтговорИзтриване
  6. Много ми харесва! Хартийката на цветя е прекрасна!

    ОтговорИзтриване
  7. УАУ Поздравления, много ми харесва как правиш нещата.
    Даде ми идея и аз ще направя подобно, или поне ще се опитам :)

    ОтговорИзтриване
  8. Ехе,как ме изненадахте с толкова много позитивни отзиви!Благодаря ви от сърце!:)

    ОтговорИзтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!